Allibrall

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Gotland!

Av allibrall - 4 januari 2012 10:55

Hejsan<3

jag är på Gotland och tydligen skulle pappa ha med sin dator,

så jag kan blogg lite då och då men inte varje dag tyvär...

Jag är ju här för att träffa kompisar till familjen och släkten,

men just nu sitter jag och pappa vid matbordet för vi har just ätit frukost!

Men jag saknar er ganska mycket.

Men Nina ska blogga lite på min blogg åt mig hon är så fin och snäll <3

Men på den här datan har jag nog inte så många bilder på men jag ska kolla om jag hittar något ^^

ahhah viggo ligger under bordet på ryggen, han är busunge hahaha.

Men igår skulle Linnea och mamma komma men båten blev instäld för att det blåste så mkt!

Så dom skulle få åka en båt vid 12 idag men den blev med instäld så dom tar den båten vid halv 2 ist :P

Men idag ska vi träffa några från släkten!

Men jag ska inte skriva allt för långt ^^

Då orkar man ju inte läsa allt!  ;)

Men ni ska få en bild sen ska jag kolla lite till på datan ! :D

   

Gammla bilder hahah!

Förlåt med min stavning hehe ^^

Puss kram Allibrall kommer sakna er! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allibrall - 22 februari 2012 13:00

Hahah! Asså SLUTA läs denna bloggen! Kolla in min nya blogg :OOO? <33 HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR Kolla in den bloggen nu:DDDD! <3 Pööööööööööööööösssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!! <33333 http://allibrall.blogg.se/ http://allibrall.blogg.se/ ...

Av allibrall - 10 januari 2012 16:14

Hejsan alla underbara! Jag vill ha hjälp att välja vilken blogg jag ska vara aktiv på :'(? Ska jag vara aktiv på allibrall.bloggplatsen.se eller allibrall.blogg.se eller göra en helt ny och ta bort båda :O? Jag vet inte vilken blogg ni ty...

Av allibrall - 9 januari 2012 08:22

Hejsan! Idag ville jag att pappa skulle vecka mig vid åtta för att jag inte ska va så tröt nu när snart skolan börjar ... Men igår kväll så ringde Nina och vi ska va idag och hon sa att jag skulle ringa henne när jag hade vaknat men när jag prata...

Av allibrall - 8 januari 2012 22:32

Kolla den sötisens blogg! <3 Tryck på bilden! <3

Av allibrall - 8 januari 2012 21:36

Jag älskar dig Viggo! Du gör mig glad när jag ser och och tårögd... Jag viskar jag älskar dig förevigt Viggo och du tar mest plats i mitt hjärta. Det känns som du förstår vad jag menar. För det vill jag att du ska göra! Älskar dig min fina ...

Välkommen till min blogg! ♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Allibrall

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Min älskade hund Viggo

 

Ovido - Quiz & Flashcards